środa, 5 września 2012

Doskonały dzień

Żyłem dwukrotnie , kochałem raz , a to więcej niż niejeden człowiek mógłby sobie wymarzyć.
Richard Paul Evans

   Kiedyś czytałam namiętnie jedną książkę za drugą. Pochłaniałam je tak jak mój M. pochłania bezy : ) Jednak od pewnego czasu strasznie to zaniedbałam. Oczywiście w związku z tym , że nie chcę powoli zabijać swojego umysłu postanowiłam to zmienić. Może i nie czytam tzw. literatury poważnej / wysokiej czy innej cholery, ale to tylko i wyłącznie dlatego , że książka jest dla mnie odskocznią od rzeczywistości i nie będę się zamęczać jakimś trudnym tekstem.
   Wczoraj natomiast skończyłam czytać "Doskonały dzień" Richarda Paula Evans'a i szczerze tę książkę polecam. To niesamowita historia o trudnych wyborach, uczuciach i wielkim znaczeniu miłości i rodziny - czyli najważniejszych filarach naszego życia. Po tej książce rzeczy materialne schodzą na drugi plan a Ty bardziej doceniasz co masz.. to jest najważniejsze - żebyś umiał z tej historii wynieść naukę.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz