czwartek, 30 kwietnia 2015

Wyjątkowa Majówka..


Dzisiaj bez szycia. Dzisiaj zamęczę Was zdjęciami..

 Totalna prywata .. :)

 Jutro z moim M. obchodzimy pierwszą rocznicę ślubu. - Nie śmiać się! Pierwsza najważniejsza!:)
Wierzyć mi się nie chce, że minął już rok..tyle rzeczy się zmieniło w tym czasie, a jeszcze tyle przed nami!
   Majówka już zawsze będzie dla nas wyjątkowa..







Moje najulubieńsze zdjęcie! ;*


















   Jak widać szczękościsk u mnie był nad wyraz widoczny :) Ale małżeństwo to najpiękniejsza rzecz jaka mi się w życiu przytrafiła. Mój M. to szczęście ponad wszystko i codziennie dziękuję Bogu, że mi Go dał.

Ściskam Was dzisiaj Kochani wyjątkowo mocno i życzę Wam mnóstwo miłości na ten majówkowy, długi weekend ! ;*

6 komentarzy:

  1. KOchana jak ty pięknie wyglądałaś :-) taka szczęśliwa :-) obydwoje cudni !! życzę Wam takich wspaniałych chwil przez całe wspolne życie !! :-) :-) to sukces przetrwac rok - teraz będzie z górki :D hihih. Buuuziaaaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny i taaaaaki pozytywny wpis! I zdjęcia piękne! Gratuluję rocznicy i życzę kolejnych szczęśliwych lat :)

    OdpowiedzUsuń
  3. łoooo piekne zdjęcia! cudne wręcz, ja juz po ślubie ponad 8 lat :)
    ehhh piękna para!

    OdpowiedzUsuń