wtorek, 29 maja 2012

Małżeństwo

Małżeństwo i rodzina są tylko i wyłącznie tym , co sami z nich czynimy.
Carlos Ruíz Zafón

  I to dotyczy się wszystkiego w Twoim życiu. Tylko , że rodzina to chyba najważniejsi dla Ciebie ludzie więc warto o to dbać. Ale nie o tym chciałam..
  Bardziej zastanawia mnie fakt postrzegania dzisiaj takiej instytucji jak małżeństwo. Znam naprawdę niewiele osób , które uznawałyby to "zjawisko" jako coś fantastycznego, a przede wszystkim coś trwałego. Podobno po ślubie wszystko się zmienia - na gorsze. To nie napawa optymizmem takie osoby jak ja , które wierzą , że TO może być czymś naprawdę fajnym. A przecież to jak nasze wspólne życie będzie wyglądać zależy od nas! I cholera jasna moje będzie najcudowniejsze na świecie! A co!


P.S.: Dwie bardzo ważne wiadomości: pierwsza - UMARTA od niedzieli to MARTATOMCZYK.BLOGSPOT.COM , druga - dziś podczas SWAP PICNIC w Warszawie prace cudownej Marty będą dla was na żywo między cyplowymi drzewami! Zapraszam! :)

2 komentarze:

  1. Jejkuu! Jesteś super! No i mam nadzieję,że niedługo się zobaczymy,bo trzeba zacząć przygotowywać wesele! (w ogrodzie,najlepiej :D ) : *

    OdpowiedzUsuń
  2. Łojezuuu! Tęsknię już strasznie..;*

    OdpowiedzUsuń