piątek, 18 maja 2012

Przeznaczenie

Żadne przeznaczenie nie jest lepsze od innego , tylko człowiek musi uszanować to , które w sobie nosi.
Jorge Luis Borges

   Wierzysz w przeznaczenie?
 Ja tak.
   Przecież nic nie dzieje się bez przyczyny. Teoretycznie na wszystko w swoim życiu masz wpływ-teoretycznie.. bo niektóre sytuacje dzieją się "same" - i to jest właśnie Twoje PRZEZNACZENIE. Nie masz na nie wpływu. Musisz uszanować to jakie jest i umieć znaleźć w nim zawsze tą najlepsza stronę. Takie rzeczy są już wpisane w nasze życie dużo wcześniej - to , że akurat dziś spóźniłeś się na autobus , jesteś wściekły i chcesz cofnąć czas żeby szybciej wyjść z domu ( bo przecież spieszysz się na superekstra wydarzenie roku! ) , a potem okazuje się , że właśnie ten autobus miał wypadek , a Ty zamiast w szpitalu lub (olaboga!) na cmentarzu siedzisz w domu i zastanawiasz się nad tym , że tam mogłeś być Ty- co gorsza jeszcze przed chwilą sprzedałbyś pół chaty razem z młodszym bratem/siostrą żeby siedzieć w tym właśnie autobusie..
Ja wiem - podałam bardzo banalny przykład , ale spróbuj poczuć tą sytuację..
  Twoje przeznaczenie nie jest lepsze czy gorsze od innego. Musisz je tylko umieć akceptować.

To co się stało musiało się stać. Nie wszystko jest określone w czasie , ale jeśli coś jest Ci pisane to na pewno się zdarzy.

   Mi , Ty jesteś pisany i za to swojemu przeznaczeniu będę wdzięczna do końca życia.

Spokojnego wieczoru ;*

P.S.: Wszystkim ponownie polecam moja najcudowniejszą artystkę-maturzystkę,o której niedługo będzie słyszał cały świat! - umartaumarta.blogspot.com !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz