poniedziałek, 9 lutego 2015

Zamówienie przyszłej mamy :)


Witajcie Kochani! :)

    W zeszłym miesiącu miałam przyjemność pomóc przyszłej mamie przy szykowaniu pokoiku na przyjście na świat jej Maleństwa. Oczywiście mam na myśli "szyciowe" przygotowanie :)
 Wedle życzenia uszyłam dwie poszewki na poduszki, poduszkę gwiazdkę, serduszka na tasiemkach do przywieszenia na ochraniacz do łóżeczka oraz serduszka z gwiazdką na girlandę nad łóżeczko. Wszystko utrzymane w różach i szarościach ponieważ będzie córeczka! :)


  Girlanda składa się z trzech serc i gwiazdki - wszystko będzie przywieszone białymi,drewnianymi klamerkami do sznurka i zawiśnie nad łóżeczkiem.




Serduszka do przywieszenia na ochraniacz do łóżeczka.
Szkoda, że nie mam łóżeczka dziecięcego! Zdjęcia byłyby bardziejbardziej, ale szafka i tak nieźle się spisuje jako statysta :)




  Serduszka zapakowałam w ten tajemniczy woreczek, który na FB pojawił się już w piątek i zwiastował nowy post :)


    Przyszła mama jest zadowolona co cieszy mnie najbardziej na świecie :) Jak dla mnie takie urocze cuda są fantastyczne do dekoracji pokoju niemowlęcego, dodają wiele uroku, a ich szycie to sama przyjemność!

  Ostatnio szyłam też wiosenne kapciochy. Wystarczy już tej wstrętnej chlapy - chcę wiosnę! Na poprawę nastroju uszyłam kapcie w "niebieską łączkę oraz słoneczny beż" i podkleiłam ją ABS-em (nie będzie polerowania podłogi:)).



Kropeczki gumy są prawie niewidoczne na tym wzorze, ale działają odpowiednio :)


  Paputki są do przygarnięcia - gdyby ktoś również chciał przywołać wiosnę u siebie w domu:)


Dziękuję Wam, że do mnie zaglądacie, komentujecie, a nasze grono na FB sukcesywnie się powiększa:)

Ściskam cieplutko i życzę Wam pięknego tygodnia! ;*

12 komentarzy:

  1. Super są te zawieszki, już je sobie wyobrażam w połączeniu z białymi klamerkami Aż się chce urządzać dziecinne pokoiki :) Piękne rzeczy można szyć dla maluchów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, dzieci są zawsze mega inspirujące :)

      Usuń
  2. Śliczne cudeńka szyjesz, nic dziwnego iż przyszła mama zadowolona :-) pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne piękne cudeńka !!! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Kapciuszki przeurocze ;) Ale ta komódka, to jest dopiero cacuszko ;) Bardzo ładnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę uwierzyć , Ty to nawet balerinki uszyć potrafisz, co tam gwiazdki i serduszka , choć przyznam że słodkie są, ale te kapciuszki to już wyższa szkoła jazdy, szczerze podziwiam Twój talent i ściskam mocno;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kłaniam się w podzięce :) Również pozdrawiam cieplutko ! :)

      Usuń