czwartek, 5 lutego 2015

Torba, która miała być szmacianką.. :)


    Jakiś czas temu postanowiłam uszyć sobie torbę na zakupy. Miała to być zwykła "szmacianka" (o ile pamiętałabym ją zabrać ze sobą - też tak macie? prawie zawsze mam w aucie "ekobaga" a i tak zapominam go ze sobą zabrać! ).
 No ale, że ja zawsze muszę sobie coś wymyślić - wymyśliłam pikowany środek..

Chwilkę to zajęło, ale efekt jest całkiem niezły. W ogóle torba wyszła mi na tyle fajna, że szkoda wrzucać mi do niej sałatę, cebulę, jajka czy cokolwiek co mogłoby ją ubzdryngolić, więc wrzucam do niej tylko to co jest szczelnie zamknięte :)
 No i skończyło się na tym, że nadal nie mam fajnej szmacianki na wszystko..:)


To wyszyłam ręcznie żeby nie było nudno i byle jak :)


Rączki ma bardzo długie, ponieważ najczęściej noszę torby przez ramię - a jak chcę nosić na ramieniu to po prostu skracam robiąc supełek :)


No i wspomniany już pikowany środek.. Dwie kieszonki na drobne rzeczy żebym nie musiała nurkować na samo dno po długopis na przykład.. :)

    Drugim pomysłem była "kosmetyczka" na szyciowe rzeczy. Jeżdżąc do Niemiec wożę ze sobą nie tylko maszynę, ale też zamki,tasiemki,guziczki i inne przydasie więc i na to chciałam coś uszyć. 
Jak na blondynkę przystało głowiłam się nad tym o co chodzi w tutorialu, który znalazłam w internecie i w efekcie kosmetyczka urosła wzwyż i docelowy kształt poszedł w niepamięć :)



Tutaj też wyszyłam małą aplikację..w ogóle motyw dmuchawca podoba mi się strasznie i myślę nad tym, żeby zrobić sobie coś takiego na swoich szarych poduszkach.

   Skończyłam też szafeczkę! TUTAJ pokazałam Wam swoje mebelki do pomalowania. Skrzynia niestety jeszcze przechodzi rehabilitację u mojego M., ale reszta już gotowa!


Pokazywałam ją już na FB , ale nie każdy jeszcze mnie tam znalazł więc wrzucam i tutaj :)


Zadowolona jestem z niej bardzobardzo i obawiam się, że biała farba dotknie większość mebli w naszym domu.. :)

Miłego dnia Kochani! Do posłuchania na piękny dzień - James ! 

Dziękuję, że jesteście! ;*

4 komentarze:

  1. pikowanie wewnątrz wyyypas!!! i te aplikacje ręczne..podziwiam cierpliwość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I znowu zachwycam się szafką , teraz taka biała jest jeszcze cudowniejsza, zresztą sama widziałas u mnie że uwielbiam wszystko co białe :) a torba też piękna , podziwiam jak równiutko ja wypikowałaś , pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Fakt białe mebelki mają coś w sobie :)
      Również pozdrawiam!

      Usuń