środa, 18 marca 2015

Poduszki z guzikami, kapcie i zagadka.. :)

   Kochani! Wybaczcie mi proszę moją ostatnią nieobecność! Tak się niestety złożyło, że przez ostatnie dwa tygodnie wszystko sprzeciwiało się temu żebym dotknęła się do bloga..trochę się tłumaczę,szukam usprawiedliwienia więc tak - trochę moja wina :)

 Rok zaczął się dość energicznie i szykuje się dużo pracy, ale tyle czasu na to czekałam, że tylko przebieram nóżkami :) Zapewne wrzucę tu co jakiś czas efekty naszych starań, ale mam nadzieję, że nasz remont (tak! nareszcie ruszymy trochę efektywniej!:)) pozwoli mi jednak usiąść czasem przy maszynie :)

Tymczasem wrzucam zdjęcia kompletu poduszek oraz kapciochów, które pojechały na Śląsk ..


Poduszki bawełniane zapinane na zamek - nie na te śliczne, drewniane guziczki :)






I kapcie - parka w kwiatki i groszki jest już Wam znana, ale szara w białe serduszka jeszcze nie pokazywała się na blogu więc teraz ma okazję.  :)


Podklejone ABS-em (na kwiatkach nie widać prawie w ogóle:)) który wygląda jak małe rozsypane groszki.. :)


Zamówienie przypadło do gustu  więc tym bardziej jestem zadowolona :)

  No i jeszcze dla niezorientowanych którzy nie zerkają na Facebooka muuuszę się pochwalić! -wiem, że to nie do końca ładnie i bardzo przepraszam, ale i tak się dowiecie więc zrobię to teraz..:)

Mam nową maszynę!   <szaleje ze szczęścia i chwali się uzębieniem> :):):)

   Plany były już od jakiegoś czasu, jednak wieczny brak środków które mogłabym przekazać na ten cel doskwierał bardzo więc cierpliwie czekałam. Udało się i jestem szalenie zadowolona! Moje Juno całe i zdrowe przeszło w inne ręce i cieszę się, że teraz przyda się mojej K. , która - mam nadzieję - złapała bakcyla :) Nowa maszyna to oczywiście Janome i nawet wybraliśmy się z moim eM. do Poznania pomacać i zdecydować czego tak naprawdę potrzebuję. I dobrze! Bo dzięki fachowej obsłudze (dziękuję!) wybrałam maszynę która spełnia moje oczekiwania  :)


Zgaduj zgadula! :)

Dziękuję, że jesteście! Do następnego! ;*

9 komentarzy:

  1. Piękne poduszki i kapciuszki a o maszynie nawet nie wspominam:) Jaki model wybrałaś z oferty Janome?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Janome sprawdziło się u mnie w postaci Juno (podstawowej podstawy:)) więc wybrałam już coś na lata - 5060DC.

      Usuń
    2. Och, cudowna....niech zatem służy latami:)

      Usuń
  2. Oczywiście piękne i perfekcyjnie uszyte kapciuszki i poszewki - czego Ci Kochanie najbardziej zazdroszczę ;)
    I oczywiście, że załapałam bakcyla ! Teraz dzięki mojej nowej maszynie przyszły nowe pomysły i bardzo dużooo pozytywnej energii.
    Dziękuje za rady, naukę i cierpliwość ;*
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cierpliwości! Twoje będą jeszcze piękniejsze! :)
      Cieszę się i to ja Ci dziękuję:);*

      Usuń
  3. Poduszki rewelacyjne i kolorystyka śliczna, no a kapciuszki bajeczne :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne te poduszki :-) guziki dodają uroku <3 a kapciochy chcee ;-) urocze :D ;-) ściskam !!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję pięknie :) Kapcioszki robię też na zamówienie - FB/e-mail zapraszam :)
    Również pozdrawiam ciepło ;*

    OdpowiedzUsuń