poniedziałek, 19 stycznia 2015

Szydełko, bielenie i wiosna w styczniu!


   Tak..ostatnio pisałam, że próbuję okiełznać szydełko.
I tak się jakoś złożyło, że nawet mi wychodzi : ) Jestem z tego szalenie zadowolona i oczywiście od razu porwałam się z motyką na księżyc - podkładki pod kubeczki! Tak jest -nie szaliczek, nie czapeczka tylko wzory, o których bladego pojęcia nie miałam. Na szczęście odziedziczyłam po babci nie tylko smykałkę do szycia (babcia krawcowa! :*), ale i chyba do szydełka..



Skoro wyszło to od razu rozpoczęłam większy projekt o którym na razie jednak sza!


No i niestety, w związku z tym, że szydełko pokochałam miłością wielką, pokochałam też i włóczki.. Teraz do kupowania materiałów dojdą włóczki, z czego portfel (oraz kochany Mąż:)) nie będzie zadowolony..



  Jeśli chodzi o bielenie to spokojnie jeszcze nie zwariowałam nie bielę drzewek w styczniu (chociaż pogoda taka, że w sumie można by było..), ale za to postanowiłam pomalować nowe nabytki! Teraz będę miała nową/starą szafeczkę, skrzynię na materiały i tacę!


Mój kochany M. musiał niestety dość mocno zaingerować w leczenie naszej skrzyni gdyż szarpnął ją ząb czasu, ale ponieważ jest Bohaterem Swojego Domu poradził sobie fantastycznie i teraz skrzynia czeka już na mój pędzel!



No i kochani idzie wiosna! Jest na to kilka dowodów:
1. Mama Lucynka chce już siać pomidory!
2. W sobotę było prawie 10 stopni!
3. Moje kochane piwonie wypuszczają już pąki (o zgrozo! a jak zamarzną?!)
4. Wychodzą mi już pierwsze kwiatki cebulicy ( o ile dobrze przeszperałam internet-jeśli się mylę poprawcie!), a zazwyczaj podobno kwitną w marcu!

 


Te zmiany temperatur nie wróżą nic dobrego..ale byle do wiosny! :)

Dziękuję, że jesteście !

8 komentarzy:

  1. Podkładki pod kubeczki śliczne ;)
    Szafką i skrzynią koniecznie się pochwal jak skończysz renowacje !
    A kwiatków już Ci zazdroszczę bo zapowiada się piękny ogród na wiosnę.
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na szydełku dziergam tylko kwiatki jakoś na większe rzeczy brak mi cierpliwości :-). Takie wiosenne zwiastuny u Ciebie?. U mnie leży śnieg. Pozdrawiam i zapraszam do mnie:-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś czuję,że te odnawiane mebelki będą naprawdę strzałem w 10 ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Taca i szafeczka już schną i wyglądają całkiem nieźle :)

      Usuń
  4. Jakie to wszystko cudowne.Najbardziej podoba mi się szafeczka na toczonych nóżkach.Też przerobiłam parę mebli i tacę, zapraszam do mnie można tu obejrzeć moje wypociny http://thirdfloorno7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      A Twoja taca podoba mi się nawet bardziej!Ma świetny kształt :)

      Usuń